Hej!
Mitt namn är Isac Duhan och jag har precis registrerat mig på forumet. Jag var tidigare registrerad på roguetraders forum. Jag är inte medlem av föreningen, har ingen personlig kontakt med någon i föreningen och bor ej heller i Stockholm. Min fråga till er är om det för en utomstående som mig är ok att delta på forumet med tex en målarblogg, kunna kommentera andras målarbloggar och vara med och kunna diskutera figurspel i allmänhet?
Om mig:
Jag är 24 år och kommer från Eskilstuna men pluggar sista året till civilingenjör i Linköping. Jag började tidigt med prince august gjutformar, gjöt och målade karoliner, sedan blev det warhammer tills jag fick upp ögonen för DBA, där jag mer samlat figurer än spelat. Detta har sedan lett mig vidare till intresse för många andra perioder. Håller för tillfället på och målar trettioåriga kriget i skala 6mm från baccus6mm och med basbredd 40mm. Regelsystem till detta återstår att se. Målningen är den del av hobbyn jag nästan uteslutande ägnar mig åt. Jag har tyvärr spelat mycket lite, vilket jag gärna ändrar på om jag får tid och tilfälle, och jag försöker alltid följa basningskonventioner då jag målar figurerna.
Om ni hellre ser att forumet till största delen används av aktiva medlemmar i föreningen så respekterar jag det och kommer inte se det som oartigt på något sätt utan har full förståelse men jag blir förstås mycket glad om jag får delta.