Just nu sitter jag mestadels och kladdar på Napoleon figgar i 28mm skala, har gjort det ett litet tag nu och hade väl från början tänkt att använda dem till Lasalle eller Black Powder, men tills vidare så får det räcka med att bara få lite färg på dem så att det kan sluta med att iaf vara några enheter som är spelbara.
Jag började med att måla ihop lite britter, egentligen mest för att jag fick med några av Perrys riflemen i en wargames illustrated och att det som fanns inne på Maelstrom när jag beställde var victrix britter.
Nu det senaste har det kommit hem ett par lådor med fransoser också, och det är de som har fått mest färg på sig det senaste, får se vad nästa infall att måla blir när den lådan är klar också =)
Iaf, här är några bilder på det som blivit målat hittills

Sen har jag basat de riflemen jag har hittils på hälften så stora baser som enhterna i sig, och har tänkt att använda dem som antingen SK-markörer i Lasalle, eller som utfyllnad i enheterna om man tex vill ha 6 baser stora enheter för BP, hrä till det även fixat några sceneri-baser som kan användas som utfyllnad

Och när de används kan det se ut såhär

Det var iaf lite för en första post här, kommer troligen uppdatera tämligen sporadiskt =)
Men det finns också lite att glo på min blogg, där kommer saker nog upp först också
http://latenightpainting.blogspot.com/