Infiltrate tycker jag nog ska sprida sig från IC till enheten som de springer med, nu kanske jag är lite jävig eftersom jag har tankar om att inkludera Shrike

Ruiner och area tycker jag nog ska bli 4+ för ruinen och +2 om du sen kastar dig ner.
Oavsett om vi gör nått med att man bara får +1 när man står i själva ruinen så kommer man fortfarande kunna stå i en skog bakom en ruin som någon ser igenom och jag tycker allt att det ska bli 2+ save som resultat där, även om det är snuskigt bra, men man ligger ju trots allt ner så man är ju ganska effektivt oskadliggjord för en runda.
IC och Riptide, jag tycker som er andra, håll er IC någon annanstans och börja inte fåna med att ha dem i en och samma enhet.
Waveserpent sköld, helt klart ska den kunna gå åt helvete om man av någon konstig anledning får weapon destroyed på den.
Kollade lite på 2+ invo för demonerna, och jag är nog med på att det egentligen inte borde kunna bli 2+, precis som fredrik skriver så säger reglerna att fasta värden skriver över moddar. Vet inte varför "internet" har kommit fram till att det borde fungera... men jag är nog med på att det inte borde stacka och därmed som bäst kunna bli 3+ invo
Så det var mina tankar om det som tagits upp hittils, har majoriteten andra åsikter så är jag inte sämre än att jag kan tjura i ett hörn ett tag och sen spela det så