Ogge wrote:Och gör som tomas säger.
Ogge wrote:Alla kan alliera med alla och inga restriktioner, förutom poäng finns.
Dvs jag kan ta lite crisis suits, en ork mob, lite aspect warriors så länge jag betalar poäng för det?
Korrekt?
Ancalagon wrote:Frågan i grund är väl om du vill bygga en lista utefter begränsningar med komp eller utan? Ska det vara WAAC eller nåt som är coolt att spela med och mot?
Ogge wrote:Jag är inte intresserad av att spela 40K på turneringar så det påverkar inte mig.
Men då skulle jag alltså kunna ta kommandos rakt av i min tau arme?
Kreufeldt wrote:Ancalagon wrote:Frågan i grund är väl om du vill bygga en lista utefter begränsningar med komp eller utan? Ska det vara WAAC eller nåt som är coolt att spela med och mot?
Kul och bra är väl alltid målsättningen. Tänkte nog börja med en grönjävlig armé, för jag har redan en jag kan gullspela med. Hur tänker ni inför juli-turneringen ex.vis?
fredrik wrote:Jag skall bygga en Helfist Murderpack. Det blir inte mer metal än så.
fredrik wrote:Restriktionerna till Speleriet har kommit upp. Unbound, multipla CAD och 40 WC demonfarmar är alla A-OK.
Kreufeldt wrote:fredrik wrote:Restriktionerna till Speleriet har kommit upp. Unbound, multipla CAD och 40 WC demonfarmar är alla A-OK.
så, hur många horrors har min herre att spawna fram?
fredrik wrote:Kreufeldt wrote:fredrik wrote:Restriktionerna till Speleriet har kommit upp. Unbound, multipla CAD och 40 WC demonfarmar är alla A-OK.
Inga, jag har avanmält mig.
fredrik wrote:Kreufeldt wrote:fredrik wrote:Restriktionerna till Speleriet har kommit upp. Unbound, multipla CAD och 40 WC demonfarmar är alla A-OK.
Inga, jag har avanmält mig.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests